Jak objednat


 

Při platbě na fakturu (pro firmy s platným IČO):

 

1) vyberte ze základní nabídky BALÍKY, PALETY, DOKUMENTY.

2) vyplňte rychlý kalkulátor a spočítejte si cenu,

    - ověřte, zda město a PSČ na straně nakládky či vykládky nespadá do vzdálené oblasti (příplatek)

    - ověřte, zda vaše zásilka nemá nestandardní tvar (příplatek)

    - zvolte možnost připojištění, pokud požadujete zásilku připojistit na skutečnou hodnotu zásilky

    - zvolte možnost doručení na soukromou adresu (příplatek)

    Vždy je nutné zadat hodnotu zásilky!

3) pokud Vám nabídka vyhovuje, přejděte k objednávce.

4) vyplňte objednávkový formulář a prostřednictvím webu jej odešlete.

5) v případě, že se v objednávce vyskytnou nějaké nesrovnalosti, nebo bude potřeba nějaké údaje doplnit, budete kontaktováni našimi obchodními zástupci, se kterými si objednávku upřesníte a finálně potvrdíte.

6) po oboustranném odsouhlasení objednávky započne realizace služby obstarání přepravy dle podmínek společnosti  Euroexpres Czech s.r.o.

7) po ukončení našich služeb vám bude vystaven daňový doklad (faktura) a zaslán elektronicky na Vámi uvedený e-mail.

8) v případě vašeho zrušení objednávky v průběhu realizace obstarání přepravy si společnost Euroexpres Czech s.r.o.

     vyhrazuje právo na úhradu případných nákladů (např. marný nájezd apod.).

 

Při platbě předem, převodem na účet (pro fyzické osoby):

 

1) vyberte ze základní nabídky BALÍKY, PALETY, DOKUMENTY.

2) vyplňte rychlý kalkulátor a spočítejte si cenu,

    - ověřte, zda město a PSČ na straně nakládky či vykládky nespadá do vzdálené oblasti (příplatek)

    - ověřte, zda vaše zásilka nemá nestandardní tvar (příplatek)

    - zvolte možnost připojištění, pokud požadujete zásilku připojistit na skutečnou hodnotu zásilky

    - zvolte možnost doručení na soukromou adresu (příplatek)

    Vždy je nutné zadat hodnotu zásilky!

3) pokud Vám nabídka vyhovuje, přejděte k objednávce.

4) vyplňte objednávkový formulář a prostřednictvím webu jej odešlete.

5) v případě, že se v objednávce vyskytnou nějaké nesrovnalosti, nebo bude potřeba nějaké údaje doplnit, budete kontaktováni našimi obchodními zástupci, se kterými si objednávku upřesníte a finálně potvrdíte.

6) vyčkejte na potvrzující email s vystavenou zálohovou fakturou a instrukcemi k platbě.

7) platbu proveďte až po obdržení emailu! Na zálohové faktuře bude uveden variabilní symbol, pod kterým je nutné přepravu uhradit.

8) ve chvíli, kdy na účet naší společnosti bude připsána příslušná finanční částka, budete informováni a započne realizace obstarání přepravy dle podmínek přepravy společnosti Euroexpres Czech s.r.o.

9) pokud platba za objednanou přepravu nebude připsána na účet společnosti do 5 pracovních dnů, objednávka bude stornována.

10) v případě vašeho zrušení objednávky v průběhu realizace obstarání přepravy si společnost Euroexpres Czech s.r.o. vyhrazuje právo na úhradu případných nákladů (např. marný nájezd apod.).

11) po ukončení našich služeb vám bude vystaven daňový doklad (finální faktura) a zaslán elektronicky na Vámi uvedený e-mail.