Podmínky přepravy


 

Všeobecné zasílatelské podmínky společnosti Euroexpres Czech s.r.o.

 

Naše služby jsou určeny převážně právnickým osobám.
 
 
ZÁKLADNÍ INFORMACE
 

Rozměrové a hmotnostní limity zásilek

Správné balení zásilek

Zboží vyloučené z přepravy

 
Dovolujeme si upozornit, že:
  • termíny nakládky a vykládky jsou pouze orientační, nikoliv garantované. Stejně tak i přepravní časy.
  • v objednávce musí být správně deklarovány její rozměry a charakter zboží. Při zjištění větších rozměrů zásilky dopravcem Vám může být doúčtován rozdíl mezi jednotlivými váhovými kategoriemi. 

  • údaje jako jsou kontaktní osoby či jejich telefony musí být pravdivé. V případě nepravdivých či mylných informací nemusí být zásilka doručena a mohou Vám být účtovány vícenáklady za opakované doručení, marný nájezd a podobně.

  • zásilka musí být správně zabalená a balení musí odpovídat charakteru zásilky. 

  • v případě, kdy nebude možné zásilku doručit (nezaplacení cla příjemcem, zákaz dovozu daného zboží, uvedení špatné adresy příjemce, uvedení špatného kontaktu na příjemce, odmítnutí převzetí zásilky příjemcem apod.), budou vícenáklady na vrácení zásilky účtovány objednateli.

  • u hodnotnějších zásilek je vhodné zvážit jejich připojištění.

  • PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKU ŘÁDNĚ ZKONTROLUJTE!!!  V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ (byť jen poškozeného obalu) JE NUTNÉ SEPSAT VÝHRADU NA DORUČOVACÍM PROTOKOLU A NÁSLEDNĚ POŘÍDIT FOTODOKUMENTACI. Reklamaci u naší společnosti je nutné podat nejpozději následující pracovní den po doručení a to písemnou formou na info@balíky-palety.cz, případně telefonicky na  tel. č. 777 918 320 nebo 733 181 004. 

 

Informace k platbě

  • platbu je možné provést jednak na základě faktury, vystavené po realizaci přepravy (právnické osoby, po dohodě s naší společností), nebo převodem na účet před realizací přepravy (fyzické osoby)
  • platba před realizací přepravy se provádí až po obdržení potvrzujícího emailu, ve kterém je současně uveden variabilní symbol nutný k platbě

  • finanční částka se platí na účet č. 1013786/2060 v Kč

  • naše služba neumožňuje platbu na dobírku

Pokud platba za objednanou zásilku nedorazí do 5 dnů, objednávka bude stornována. V případě již vzniklých nákladů Vám tyto mohou být přeúčtovány. 

 

Odpovědnost dopravce

Postup při reklamaci

Informace o ochraně osobních údajů